Beata Podlewska – nauczyciel doradca metodyczny– e-mail: bpodlewska@odn-grudziadz.edu.pl; tel. 607-867-407
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
ROK SZKOLNY 2024/2025
——————————————————————————————————————————————————————————————————
Badanie potrzeb edukacyjnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w roku szkolnym 2024/2025
Aby sprostać Państwa oczekiwaniom związanym z tematyką form doskonalenia, prosimy o wypełnienie ANKIETY
NALEŻY KLIKNĄĆ W PODANY LINK: zdezaktywowano
BADANIE ANKIETOWE ZAKOŃCZONO.
……………………………………………………………………………………………….
01.04.2025
W MIESIĄCU KWIETNIU
zapraszam nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kontaktu z doradcą metodycznym w ramach cotygodniowego dyżuru:
*wtorek godz. 10.45 do 11.30 ODiDZN
*czwartek godz. 13.15 do 14.00 SP 9
……………………………………………………………………………………………….
31.03.2025
Sieć Współpracy i Samokształcenia
,,Zabawa i nauka”
Serdecznie zapraszam na CZWARTE spotkanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
2 KWIETNIA o godzinie 18.00online ,
z UDZIAŁEM GOŚCIA Pani EMILII GROTKOWSKIEJ – MIKULSKIEJ,
na temat: ,,Giętki język, mądra głowa”, o strategii pracy terapeutycznej z zespołem zróżnicowanym”
AKTYWNY LINK Z OSTATNIEGO SPOTKANIA https://join.skype.com/ ******* H7c9V
……………………………………………………………………………………………….
26.03.2025
ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA
z materiałami webinaru
zaprezentowanego przez Joannę LANGOWSKĄ
na konsultacji metodycznej dla przewodniczących zespołów i zainteresowanych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej dnia 10 marca br.
nt.: Analiza rzeczywistości współczesnego dziecka oraz rozumienie jego trudnych zachowań, elementem wspierania dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego oraz rozwijania empatii i wrażliwości innych”.
Zapamiętaliśmy, słowa naszego GOŚCIA, …
,, Kluczowym elementem wspierania dobrostanu dzieci i młodzieży, jest zapewnienie im odpowiednich narzędzi do radzenia sobie ze stresem oraz budowanie zdrowych, wspierających relacji. Warto zwrócić uwagę na potrzebę wsparcia w zakresie emocjonalnym, zarówno przez dorosłych jak i przez rówieśników.
Ogromne znaczenie mają terapie oraz edukacja w zakresie emocji, które pozwalają dzieciom na naukę radzenia sobie z trudnymi emocjami,
budowanie poczucia własnej wartości oraz umiejętności rozwiązywania konfliktów”.
Polecana Literatura:
,,Dodaj mi skrzydeł! Jak rozwijać u dzieci motywację wewnętrzną?” Joanna Steinke-Kalembka
,,Więź daje siłę. Emocjonalne bezpieczeństwo na dobry początek” Evelin Kirkilionis
,,Potęga obecności” Daniel J. Siegel, Dr Tina Payne Bryson
„Twoje kompetentne dziecko” Jesper Juul
Raporty z przeprowadzonych badań (m.in. „Wpływ z korzystania z social mediów na postrzeganie swojego ciała przez nastolatki/ków”, „Problematyczne używanie internetu przez młodzież”, „Diagnoza przemocy wobec dzieci w Polsce” Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Link do prezentacji:
Analiza rzeczywistości współczesnego dziecka – mgr Joanna Langowska
……………………………………………………………………………………………….
19.03.2025
MÓJ MÓZG – JEDZ Z ROZUMEM w ramach obchodów Światowego Tygodnia Mózgu 2025
PODSUMOWANIE
Na zaproszenie Ośrodka Doskonalenia i Doradztwa Zawodowego Nauczycieli w Grudziądzu odpowiedzieli uczniowie grudziądzkich szkół podstawowych: nr 3, nr 5, nr 8, nr 9, nr 11, nr 15, nr 17, nr 18, nr 21 oraz uczniowie Szkoły Podstawowej w Wałdowie Szlacheckim, Szkoły Podstawowej w Nicwałdzie, Szkoły Podstawowej w Piaskach, Szkoły Podstawowej w Białochowie oraz Szkoły Podstawowej w Grupie.
O wyłonieniu laureatów konkursów, w poszczególnych kategoriach, powołane jury brało pod uwagę kryteria dotyczące wiedzy na temat funkcjonowania mózgu
i wpływu zdrowego odżywiania na jego pracę, umiejętności doboru treści, jakości wykonania, oryginalności i pomysłowości oraz walorów artystycznych.
W kategorii szkół podstawowychwpłynęło łącznie 49 prac konkursowych.
Laureatami zostali:
KATEGORIA WIEKOWA kl. I-III SP – konkurs plastyczny na jadłospis przyjazny mózgowi | ||||
Imię i nazwisko ucznia | Szkoła | Klasa | Opiekun | Miejsce |
Mikołaj Tafelski | Szkoła Podstawowa Wałdowo Szlacheckie |
Kl. II | Weronika Dmuchowska | 1 |
Julia Suchojad | Szkoła Podstawowa nr 15 Grudziądz |
Kl. II | Anna Barczak | 2 |
Jagoda Malinowska | Szkoła Podstawowa nr 11 Grudziądz |
Kl. I | Emilia Szymańska | 3 |
Maria Biernacka | Szkoła Podstawowa nr 11 Grudziądz |
Kl. I | Emilia Szymańska | wyróżnienia
|
Wit Witt | Szkoła Podstawowa Grupa | Kl. I | Izabela Murszewska | |
Julia Kminikowska | Szkoła Podstawowa nr 17 Grudziądz |
Kl. I | Dominika Karasińska | |
Aleksander Wójcik | Szkoła Podstawowa Piaski |
Kl. I | Paulina Czech-Laskowska | |
Kornelia Henzel | Szkoła Podstawowa nr 17 |
Kl. II | Dominika Karasińska |
Autorów wszystkich prac biorących udział w konkursie wraz z opiekunami zapraszamy na spotkanie podsumowujące
w dniu 8 kwietnia 2025 roku /wtorek/ godz. 13.00
do Auli CKU ODiDZN, ul. Legionów 2 w Grudziądzu
……………………………………………………………………………………………….
04.03.2025
ZAPROSZENIE
dla
PRZEWODNICZĄCYCH ZESPOŁÓW I NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
z Grudziądza i powiatów grudziądzkiego, brodnickiego i wąbrzeskiego
na konsultację metodyczną z doradcą metodycznym online SKYPE
10 MARCA w PONIEDZIAŁEK o godzinie 18.00
W programie przewidziano:
- Przypomnienie o terminie14 marca 2025 roku na dosyłanie prac międzyszkolnego konkursu organizowanego przez doradców Ośrodka z okazji ,,Tygodnia Mózgu” , przypomnienie o Zaproszeniu do udziału zgodnie z obowiązującym Regulamin konkursu: Regulamin Konkursu dla uczniów szkół podstawowych MÓJ MÓZG – JEDZ Z ROZUMEM w ramach obchodów Światowego Tygodnia Mózgu 2025
- Sprawy bieżące, wolne głosy i wnioski.
- Webinar BEZPŁATNY z udziałem Gościa p. Joanny Langowskiej- pedagog szkoły podstawowej, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog nt.: Analiza rzeczywistości współczesnego dziecka oraz rozumienie jego trudnych zachowań, elementem wspierania dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego oraz rozwijania empatii i wrażliwości innych”.
Zapisy na webinar następują poprzez przesłanie Karty zgłoszenia, którą należy pobrać ze strony internetowej w zakładce → Zapis elektroniczny / online
Link do spotkania: https://join.skype.com/ link dezaktywowany
……………………………………………………………………………………………….
03.03.2025
W MIESIĄCU MARCU
zapraszam nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kontaktu z doradcą metodycznym w ramach cotygodniowego dyżuru:
*wtorek godz. 10.45 do 11.30 ODiDZN
*czwartek godz. 13.15 do 14.00 SP 9
……………………………………………………………………………………………….
Tydzień Mózgu obchodzimy w dniach od 10 do 14 marca 2025 roku
Zapraszamy uczniów szkół podstawowych wraz z nauczycielami do udziału w konkursie Mój Mózg – Jedz z Rozumem
w kategorii wiekowej: kl. I-III – konkurs plastyczny na dzienny jadłospis przyjazny mózgowi
Regulamin konkursu: Regulamin Konkursu dla uczniów szkół podstawowych MÓJ MÓZG – JEDZ Z ROZUMEM w ramach obchodów Światowego Tygodnia Mózgu 2025
Na prace konkursowe czekamy do 14 marca 2025 roku.
……………………………………………………………………………………………….
04.02.2025
Sieć Współpracy i Samokształcenia
,,Zabawa i nauka”
Serdecznie zapraszam na trzecie spotkanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
12 LUTEGO o godzinie 18.00online
AKTYWNY LINK ZE SPOTKANIA GRUDNIOWEGO
……………………………………………………………………………………………….
03.02.2025
W MIESIĄCU LUTYM
zapraszam nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kontaktu z doradcą metodycznym w ramach cotygodniowego dyżuru:
*wtorek godz. 12.45 do 13.30 ODiDZN
*czwartek godz. 10.45 do 11.30 SP 9
……………………………………………………………………………………………….
07.01.2025
Zanim ocenisz SWOICH UCZNIÓW za pracę w pierwszym półroczu, pamiętaj:
Każdy jest inny i zdobywa umiejętności w swoim czasie
Piękne jest to, ze każdy z nas jest inny. Możemy dyskutować, wymieniać poglądy, czasem się sprzeczać. Jednych podkręca adrenalina przy szybkiej jeździe samochodem, inni z zapartym tchem czytają romanse. Nudno by było, gdybyśmy byli tacy sami.
A jednak w szkole dzieci uszeregowane są w wzdłuż jednej linii .W związku z czym stawiane są przed nimi dokładnie takie same oczekiwania mimo, że każde z nich jest inne. Nie dlatego, że jest lepsze, czy gorsze, ale właśnie dlatego, że jest inne.
Porównania szkodzą osiągnięciom
Ważne jest to, żeby dziecko samo ustalało swoje oczekiwania.
Porównania powodują, że dziecko zapomina o swoich oczekiwaniach i kieruje swoje działania na to, żeby spełnić oczekiwania innych. Tych, którzy go porównują: mamy, taty, babci, nauczyciela, kolegów.
Przestaje się więc liczyć regularne ćwiczenie matematyki, a celem staje się dostanie lepszej oceny niż koleżanka.
Problem polega na tym, że w życiu zawsze będzie jakaś koleżanka, czy kolega, którzy będą w czymś od nas lepsi.
Jeśli swoją samoocenę i poczucie sukcesu dziecko będzie budowało w odniesieniu do innych, to nigdy nie poczuje się spełnione.
Co więc robić, żeby unikać porównań?
Na szkołę w tym względzie nie ma rady, ponieważ tam są oceny. W związku z czym dzieci mimowolnie mając taki ranking będą się porównywać.
Plusem i pocieszeniem jest to, że coraz więcej nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej także podchodzi do ocen z dystansem. My naprawdę rozumiemy bolączki tego systemu i staramy się wesprzeć dzieci w osiąganiu sukcesów i uniknąć negatywnych skutków szkoły.
Pomyślisz, że nie wszyscy tak robią. Masz rację. Tak samo, jak nie wszyscy rodzice wspierają swoje dziecko w edukacji, a przede wszystkim ONI powinni!
Prosty mechanizm na odwrócenie porównania
Jest jedno porównanie, które nie jest destrukcyjne dla dziecka. To porównanie dziecka z nim samym. Porównanie z samym sobą wspiera dziecko w pracy z Osiągnięciami.
Bo, nie ważna jest ocena, czy opinia kogoś z boku. Ważne jest tak zwane przejście z punktu A do punktu B.
Gdy dziecko mówi, że dostało 4, ale myślało, że to będzie 5=> przesuń jego myślenie na efekty, które osiągnęło.
Innymi słowy wskaż na to, że jeszcze trzy dni temu nie wiedziało czym jest list, a dzisiaj na lekcji napisało go samodzielnie – LIST DO ŚW.MIKOŁAJA i zawarło w nim wszystkie istotne elementy, dla tej formy wypowiedzi pisemnej – zwroty – zaimki rzeczowne Ciebie, Tobie, Ty z wielkiej litery, … data, podpis i jeszcze zapakowało do poprawnie zaadresowanej koperty!
W ten sposób pokazujesz proces rozwoju, jaki dziecko przeszło. Postępy jakie osiąga pracą. Nie oceny, które się stosuje zgodnie z ogólnym, wystandaryzowanym schematem.
Naturalnie skup się na pozytywnych rzeczach, porównanie negatywne zawsze będzie mieć negatywne skutki. System edukacji sam w sobie zdaje się pomijać różnice indywidualne dzieci, ale my bądźmy mądrzejsi i zacznijmy je zauważać, a wtedy więcej dzieci będzie miało szanse na realizację swoich marzeń bez nacisków i zaniżonej samooceny.
Źródło: Internet
1.01.2025
W MIESIĄCU STYCZNIU
zapraszam nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kontaktu z doradcą metodycznym w ramach cotygodniowego dyżuru:
*wtorek godz. 12.45 do 13.30 ODiDZN
*czwartek godz. 10.45 do 11.30 SP 9
……………………………………………………………………………………………….
Wesołych Świąt!
Święta Bożego Narodzenia to czas radości, ciepła, blasku choinki, smacznych wigilijnych dań i czaru wspomnień o tych, którzy są i którzy odeszli…
Życzmy Sobie, aby w te święta niczego Nam nie zabrakło , niech pospełniają się wszystkie marzenia !
………………………………………………………………………………………………
1.12.2024
Sieć Współpracy i Samokształcenia
,,Zabawa i nauka”
Serdecznie zapraszam na drugie spotkanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
5 GRUDNIA o godzinie 18.30online
LINK do SPOTKANIA zostanie przesłany SMS na numer telefonu UCZESTNIKA podany w KARCIE ZGŁOSZENIA
……………………………………………………………………………………………….
1.12.2024
W MIESIĄCU GRUDNIU
zapraszam nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kontaktu z doradcą metodycznym w ramach cotygodniowego dyżuru:
*wtorek godz. 12.45 do 13.30 ODiDZN
*czwartek godz. 10.45 do 11.30 SP 9
……………………………………………………………………………………………….
Konsultacje dla nauczycieli, szczególnie z krótkim stażem pracy:
*poniedziałek 16.30 do 18.00 online
PROSZĘ o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub @ w celu udostępnieniu linku do spotkania online SKYPE
……………………………………………………………………………………………….
28.11.2024
Zintegrowana Platforma Edukacyjna?…
WZBOGACA WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELA O PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK W KONTEKŚCIE REALIZACJI ZADAŃ EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ I PROJEKTOWANIA UNIWERSALNEGO
STAWIANYCH NOWOCZESNEJ SZKOLE
W obecnych czasach pożądane stały się następujące ludzkie umiejętności : analityczne myślenie i innowacyjność, umiejętność uczenia się, kreatywność, kompleksowe rozwiazywanie problemów, zdolność krytycznego myślenia, zarządzanie zespołem, elastyczność i odporność na stres.
Wspomniane kompetencje, wymagają doskonalenia od najmłodszych lat , w myśl przysłowia: ,,Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci”.
Dlatego nauczyciele wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej potrzebują wsparcia w zakresie WYBORU EFEKTYWNYCH METOD I FORM PRACY, jak również innowacyjnych rozwiązań dydaktycznych i wychowawczych, by mogli sprostać nowoczesnym trendom edukacyjnym!
Z pomocą przychodzi projekt: ,, Popularyzacja zestawów i narzędzi edukacyjnych oraz metod nauczania i uczenia się wspomagających rozwój kompetencji uczniów dostosowanych do potrzeb rynku pracy”. Jest to inicjatywa mająca na celu WZBOGACENIE WARSZTATU PRACY NAUCZYCIELA O PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK W KONTEKŚCIE REALIZACJI ZADAŃ EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ I PROJEKTOWANIA UNIWERSALNEGO STAWIANYCH NOWOCZESNEJ SZKOLE.
Na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej znajdują się ZESTAWY NARZĘDZI. W ich skład wchodzą, m.in: PROGRAMY NAUCZANIA ze SCENARIUSZAMI ZAJĘĆ, PORADNIKI METODYCZNE, SCENARIUSZE INTERDYSCYPLINARNYCH PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH oraz NARZĘDZIA POMIARU DYDAKTYCZNEGO I EWALUACJI KOMPETENCJI KLUCZOWYCH. To cenny pakiet GOTOWYCH rozwiązań metodycznych i organizacyjnych w pracy nauczyciela.
Zapoznaj się klikając => Zintegrowana Platforma Edukacyjna
……………………………………………………………………………………………….
15.11.2024
ZAPROSZENIE
dla
PRZEWODNICZĄCYCH ZESPOŁÓW I NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
z Grudziądza i powiatów grudziądzkiego, brodnickiego i wąbrzeskiego
na konsultację metodyczną z doradcą metodycznym online SKYPE
28 LISTOPADA we CZWARTEK o godzinie 18.00
W programie przewidziano:
- .Przedstawienie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej – możliwości i sposobów wykorzystania jej zasobów w edukacji wczesnoszkolnej.
- Podsumowanie badania ankietowego -Diagnoza potrzeb nauczycieli i zaplanowanie form doskonalenia.
- Spotkanie Sieci Współpracy i Samokształcenia, zachęcenie do uczestnictwa.
- Sprawy bieżące, wolne głosy i wnioski.
Link do spotkania: https://join.skype.com/ link dezaktywowany
Nie trzeba mieć zainstalowanego Skype, można wejść na spotkanie jako GOŚĆ. Ważne, by przedstawić się w czacie spotkania podczas powitania. Będzie nam miło👍
……………………………………………………………………………………………….
1.11.2024
W MIESIĄCU LISTOPADZIE
zapraszam nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kontaktu z doradcą metodycznym w ramach cotygodniowego dyżuru:
*poniedziałek godz. 12.35 do 13.20 SP 9
*wtorek godz. 12.35 do 13.20 ODiDZN
……………………………………………………………………………………………….
Konsultacje dla nauczycieli, szczególnie z krótkim stażem pracy:
*poniedziałek 16.30 do 18.00 online
PROSZĘ o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub @ w celu udostępnieniu linku do spotkania online SKYPE
……………………………………………………………………………………………….
Święto Komisji Edukacji Narodowej 14 X 1773- 14 X 2024
Z okazji Naszego Święta, …
Wszystkim Nauczycielom, składam najserdeczniejsze życzenia!
……………………………………………………………………………………………….
3.10.2024
Sieć Współpracy i Samokształcenia
,,Zabawa i nauka”
Serdecznie zapraszam nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do współpracy
Planowane spotkanie 8 PAŹDZIERNIKA o godzinie 18.00online
PRZYPOMINAM O OBOWIĄZKU WYPEŁNIENIA KARTY ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W TEGOROCZNEJ SIECI,
ZAMIESZCZONE SĄ NA STRONIE OŚRODKA =>>>>
LINK do SPOTKANIA ORGANIZACYJNEGO https://join.skype.com/ link dezaktywowany
……………………………………………………………………………………………….
1.10.2024
W MIESIĄCU PAŹDZIERNIKU
zapraszam nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kontaktu z doradcą metodycznym w ramach cotygodniowego dyżuru:
*poniedziałek godz. 9.50 do 10.35 SP 9* w pilnych sprawach po uzgodnieniu 14.00 – 16.00
*wtorek godz. 12.35 do 13.20 ODiDZN
……………………………………………………………………………………………….
Konsultacje dla nauczycieli, szczególnie z krótkim stażem pracy:
*poniedziałek 16.30 do 18.00 online
PROSZĘ o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub @ w celu udostępnieniu linku do spotkania online SKYPE
……………………………………………………………………………………………….
11.09.2024
ZAPROSZENIE
dla
PRZEWODNICZĄCYCH ZESPOŁÓW EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
z Grudziądza i powiatów grudziądzkiego, brodnickiego i wąbrzeskiego
na pierwszą konsultację metodyczną z doradcą metodycznym online SKYPE
24 WRZEŚNIA we WTOREK o godzinie 18.00
W programie przewidziano:
- Przedstawienie organizacji pracy doradcy metodycznego na rok szkolny 2024/2025.
- Zapoznanie z kierunkami polityki oświatowej państwa oraz z obszarem pracy rekomendowanym w br szk. przez KPKO.
- Przedstawienie oferty szkoleń ODiDZN Grudziądz w INFORMATOR-O-FORMACH-DOSKONALENIA 2024-2025
- Diagnoza potrzeb nauczycieli i zaplanowanie form doskonalenia.
- Utworzenie Sieci Współpracy i Samokształcenia.
- Słów kilka o: Szkole, jako miejscu edukacji obywatelskiej, kształtowania postaw społecznych i patriotycznych.
- Sprawy bieżące, wolne głosy i wnioski.
Linki zostaną przesłane w ZAPROSZENIACH DO DYREKCJI SZKÓŁ, do LIDERÓW we wiadomościach prywatnych
W przypadku zmiany LIDERA, proszę o kontakt sms w celu uaktualnienia BAZY DANYCH. W przeciwnym razie, proszę o przekazanie powyższych informacji.
……………………………………………………………………………………………….
INFORMATOR-O-FORMACH-DOSKONALENIA-ODiDZN-2024-2025
Zapis na wybrany projekt następuje poprzez przesłanie Karty zgłoszenia, którą można pobrać ze strony internetowej w zakładce → Zapis elektroniczny.
ZAPRASZAMY NA STRONĘ OŚRODKA
……………………………………………………………………………………………….
4.09.2024
„WSPIERAJMY SIĘ – DZIELMY WIEDZĄ I DOŚWIADCZENIEM”
Zapraszam wszystkich chętnych nauczycieli do dzielenia się z innymi nauczycielami
swoją wiedzą, wypracowanymi rozwiązaniami i materiałami metodycznymi
Na stronie Ośrodka działa zakładka Publikacje/materiały.
Każdy nauczyciel, by udostępnić swój warsztat pracy na stronie ODiDZN, przesyła materiały na adres: bpodlewska@odn-grudziadz.edu.pl
W razie pytań, proszę o kontakt telefoniczny: 607- 867- 407
………………………………………………………………………………………………
3.09.202
W MIESIĄCU WRZEŚNIU
zapraszam nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kontaktu z doradcą metodycznym w ramach cotygodniowego dyżuru:
*poniedziałek godz. 9.50 do 10.35 SP 9* w pilnych sprawach po uzgodnieniu 14.00 – 16.00
*wtorek godz. 12.35 do 13.20 ODiDZN
……………………………………………………………………………………………….
Konsultacje dla nauczycieli, szczególnie z krótkim stażem pracy:
*poniedziałek 16.30 do 18.00 online
PROSZĘ o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub @ w celu udostępnieniu linku do spotkania online SKYPE
……………………………………………………………………………………………….
WAŻNE INFORMACJE DLA NAUCZYCIELI
ROK SZKOLNY 2024/2025
1. Kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025
2. Priorytety Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2024/2024
https://kuratorium.bydgoszcz.pl/nadzor_priorytety/
3. Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
https://www.gov.pl/web/edukacja/kalendarz-roku-szkolnego-20242025
……………………………………………………………………………………………….
02.09.2024
WITAM W NOWYM ROKU SZKOLNYM 2024/2025
Za nami już wspomnienie wakacyjnych przygód!
Wracamy do szkoły zrelaksowani, z nowymi chęciami do działania.
Dlatego już dziś, …
Serdecznie zapraszam na spotkania i dyżury metodyczne oraz zachęcam do uczestnictwa w konsultacjach indywidualnych i zespołowych.
Przypominam o zapoznawaniu się z informacjami na temat naszej pracy i współpracy, które zamieszczam na bieżąco w zakładce przedmiotowej -> Edukacja wczesnoszkolna.
Ponadto w zakładce Terminarz-> Harmonogram, znajdują się wszystkie formy doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzone przez doradców w bieżącym miesiącu.
W październiku wznowi działalność Sieć Współpracy i Samokształcenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej.
……………………………………………………………………………………………….