Temat:<\/td>\n | ORGANIZACJA PRZESTRZENI TERAPEUTYCZNEJ DLA UCZNI\u00d3W Z AUTYZMEM ORAZ NIEPE\u0141NOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE. PRZYGOTOWANIE I WYKORZYSTANIE POMOCY EDUKACYJNYCH.<\/strong><\/td>\n<\/tr>\nZakres tematyczny:<\/td>\n | \u2013 przestrze\u0144 terapeutyczna; strukturalizacja:przestrzeni, czasu, czynno\u015bci; \u2013 uczenie si\u0119 w przyjaznym \u015brodowisku; \u2013 stopniowanie wymaga\u0144; \u2013 plany aktywno\u015bci; \u2013 albumy aktywno\u015bci; \u2013 plan dnia; \u2013 gospodarka \u017cetonowa; \u2013 wzmacnianie pozytywne; \u2013 dostosowanie pomocy edukacyjnych do mo\u017cliwo\u015bci ucznia; \u2013 skrypty d\u017awi\u0119kowe i pisane; \u2013 prezentacje multimedialne; \u2013 superwizja, wsp\u00f3\u0142praca ze specjalistami; \u2013 karty pracy dostosowane do mo\u017cliwo\u015bci ucznia; \u2013 przyk\u0142adowe sprawdziany<\/td>\n<\/tr>\n | Termin:<\/td>\n | 11 marca 2020 r. \/\u015broda\/ godz. 15.30<\/td>\n<\/tr>\n | Forma:<\/td>\n | szkolenie<\/td>\n<\/tr>\n | Liczba godzin:<\/td>\n | 4 godziny dydaktyczne<\/td>\n<\/tr>\n | Adresaci:<\/td>\n | nauczyciele, opiekunowie os\u00f3b z autyzmem<\/td>\n<\/tr>\n | Odp\u0142atno\u015b\u0107:<\/td>\n | 40 z\u0142<\/td>\n<\/tr>\n | Miejsce:<\/td>\n | ODiDZN Grudzi\u0105dz, ul. Legion\u00f3w 2<\/td>\n<\/tr>\n | Prowadz\u0105cy:<\/td>\n | nauczyciel szko\u0142y specjalnej, wychowawca klasy dla dzieci z autyzmem, terapeuta behawioralny<\/td>\n<\/tr>\n | Kierownik:<\/td>\n | Adam Grus \u2013 doradca metodyczny ODiDZN, tel: 721 219 810, e-mail: agrus@odn-grudziadz.edu.pl<\/td>\n<\/tr>\n | Termin nadsy\u0142ania zg\u0142osze\u0144:<\/td>\n | do 9 marca 2020 roku<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" | Temat: ORGANIZACJA PRZESTRZENI TERAPEUTYCZNEJ DLA UCZNI\u00d3W Z AUTYZMEM ORAZ NIEPE\u0141NOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE. PRZYGOTOWANIE I WYKORZYSTANIE POMOCY EDUKACYJNYCH. Zakres tematyczny: \u2013 przestrze\u0144 terapeutyczna; strukturalizacja:przestrzeni, czasu, czynno\u015bci; \u2013 uczenie si\u0119 w przyjaznym \u015brodowisku; \u2013 stopniowanie wymaga\u0144; \u2013 plany aktywno\u015bci; \u2013 albumy aktywno\u015bci; \u2013 … Czytaj dalej |